All those awesome moments are memories for life.

Blir en liten bildbomb som sammanfattning  då jag inte har varit hemma så mycket så jag har inte haft någon dator och Blogg.se appen är ju värdelös..Men så här sång mina första veckor på sommar lovet ut.
 
 
Var med fina Olivia nere i Halmstad fem dagar, bilder från Tylösand.
 
Åkte ut med båten med familjen, Linnéa & Emmy. vi "barn" fick tälta. Vi hade två tält, med det slutade med att alla fyra sov i mitt och Linnéas tält för det regnade in i Ebba och Emmys.
Aldrig varit med om något så mysigt...
 
Sommardrink på altanen!
Middag ute med fam. Petersson på Davidssons.
Mys med Theo.
 
Fest hos Anna på hennes ö när hon fyllde år! Hade en riktigt rolig kväll måste jag säga!
Vid 4-5 någon gång gick vi ut och kollade på soluppgången, vi tog med oss grejerna ut och gick och la oss där och myste! Blev inte så mycket sömn direkt..
 
Grillkväll med VRK.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu